Asiakastyytyväisyyskysely varhaiskasvatuksessa

Last modified: 
27.1.2020 12.17

Asiakastyytyväisyyskysely varhaiskasvatuksessa

Varhaiskasvatuksessa kysytään joka toinen vuosi asiakasperheiden tyytyväisyyttä palveluihin. Tänä vuonna asiakastyytyväisyyskysely tehdään ajalla 27.1.2020-9.2.2020. Tavoitteena on kehittää varhaiskasvatustoiminnan laatua vastaustulosten perusteella.

Edellinen asiakastyytyväisyyskysely tehtiin vuonna 2018, jolloin eniten tyytyväisiä oltiin väittämään: Lapsi saa kokea yhdessä tekemisen ja leikin iloa. Keskiarvo tälle väittämälle oli 4,64, arvion ollessa välillä 1-5. Keskiarvo koko asiakastyytyväisyydessä oli 3,38.

 

Varhaiskasvatuksen asiakastyytyväisyyttä kysytään päiväkodissa, perhepäivähoidossa sekä esikoulun jälkeisessä varhaiskasvatuksessa olevien lasten huoltajilta. Kysely koskee sekä kunnallista että yksityistä varhaiskasvatuksen palveluntarjoajaa